21 Kasım 2013 Perşembe

Tehlikeli Kazı


Tehlikeli Kazı Dün bana cevap olarak bir kelime söylemeye cesaret ve vermedi Beni tanımadığını. Ve onun hakkında çalışan düştü tekrar ve göğüs kendisine isabet ve öfkeli alma ve hakkında çalışan tutulur ve açıklandı zaman o sonraki odasına gitmemi söyledi. 'Orada biraz otur' dedi. '. Duymak ne olursa olsun, hareket etme' Ve o bir sandalye ayarlamak beni orada ve beni içeri kilitli için 'Belki de,' o ben diyebilir miyim 'dedi Eğer. "Ve ne zaman getirilmiştir Nikolay'd o benim kadar izin Eğer gittikten kısa zamanda. 'Seni tekrar için göndermek ve soru olacaktır,' dedi. ' 'Orada iken Ve Nikolay soru mi?' O sizin olduğu gibi o konuştu önce 'O, bana kurtuldum Nikolay. ' Adam, durdu ve tekrar aniden eğildi parmağıyla yere dokunmadan. 'Benim kötü düşünceler, ve benim iftira için beni affet.' 'Tanrı affetsin,' Raskolnikov yanıtladı. O bu dediğim gibi, adam yine eğildi, ama yere, yavaş yavaş döndü ve odadan çıktı. 'Her şey tüm kesimler şimdi, her iki yönde iki yönde keser,' tekrar Raskolnikov, ve o her zamankinden daha güvenli dışarı çıktı. 'Şimdi bunun için bir mücadele yapacağız' diye bir kötü niyetli ile, dedi gülümseme, o merdivenlerden aşağı gitti. Onun kötülük amaçlı olarak kendini, utanç ve hor onun 'korkaklık.' geçtikleri bölgeleri hatırladı Tehlikeli Kazı o ile kader görüşme takip sabah Dounia ve annesi Pyotr Petrovitch üzerinde ayı ayılma etkiler getirdi. O kadar yoğun hoş , o ötesinde bir gerçek olarak kabul etmek yavaş yavaş zorunda kaldı fantastik ve inanılmaz önce sadece gün onu gibiydi ne hatırlıyorum. Yaralı makyaj siyah yılan kalbi kemiriyor bütün gece olmuştu. Dışarı var yatak, Pyotr Petrovitch hemen görünümlü cam baktı. O sarılık vardı korktum. Ancak onun sağlık, şimdiye kadar zarar görmemiş gibiydi ve onun asil bakarak geç şişmanca büyümüştü açık tenli teveccüh, Bir an için Pyotr Petrovitch olumlu olarak teselli edildi hatta belki de başka bir gelin ve, daha iyi bir bulacağını mahkumiyet. Ama duygusunu geri geliyor onun mevcut konumu, o, bir yana döndü ve şiddetle tükürdü hangi Andrey Semyonovitch bir alaycı gülümseme heyecan Lebeziatnikov, o kaldığı kiminle genç dostum. Bu gülümseme Pyotr Petrovitch fark, ve bir kez ayarlayın genç arkadaşınızın hesabının karşı aşağı. O aşağı batmıştı geç ona karşı iyi bir çok puan. O gerektiğini söylediler için değil yansıyan zaman öfkesini iki katına edildi Dünkü görüşme sonucu hakkında Andrey Semyonovitch. Yani, o öfke içinde yapmış olan ikinci hataydı dürtüsellik ve sinirlilik ile .... Ayrıca, tüm bu Sabah bir tatsızlık başka izledi. Hatta senatoda yaptığı dava onu bekleyen bir aksama bulundu. O özellikle hangi dairenin sahibi tarafından rahatsız edildi onun yaklaşan evlilik görünümünde alınmış ve olmuştu kendi hesabına dekore ediliyordu, sahibi, zengin bir Alman esnaf, sadece imzalanmış olan sözleşme kırma fikri eğlendirmek ve ısrar olmaz tam ceza para olsa Pyotr Petrovitch olur onu düz pratik dekore geri veriyor. In Tehlikeli Kazı Aynı şekilde DÖŞEMECİLER tek ruble iade etmeyi reddetti mobilya için ödenen taksit satın değil henüz düz kaldırıldı. 'Ben mobilya uğruna sadece evlenmek miyim?' PYOTR Petrovitch aynı zamanda bir kez dişlerini öğütülür ve Daha o umutsuz bir umut parıltı vardı. 'Tüm bu üzerinde gerçekten çok geri dönülmez olabilir mi? Hiçbir başka bir çaba yapmak için kullanabileceğiniz mı? ' Dounia düşüncesi onun üzerinden bir şehvetli sancı gönderdi kalp. O anda acı dayandı, ve olsaydı , bu isteyen anında öldürmek Raskolnikov için mümkün Pyotr Petrovitch derhal dilek çıkardı olurdu. 'Bu, onlara para verdik için değil, benim de hataydı' o Lebeziatnikov en için dalgın dalgın dönen diye düşündü oda, 've neden yeryüzünde böyle bir Yahudi ben? Bu yanlış bir ekonomi oldu! Ben bir kuruş olmadan onları tutmak anlamına böylece kendi ihtiyat olarak bana dönüp, ve onlara bakmak gerekir! foo! Ben için onlara bazı beş yüz ruble harcadı istiyorsanız çeyiz ve biblolar ile ilgili hediyeler, soyunma kılıfı, mücevher, malzeme ve Knopp en gelen çöp tüm bu tür ve İngiliz mağaza, benim konum daha iyi olurdu Tehlikeli Kazı oyunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.