6 Kasım 2013 Çarşamba

2 Kişilik Angry Birds


2 Kişilik Angry Birds Anlamıyorsun!' Katerina Ivanovna öfkeyle bağırdı elini sallayarak. 'Ve neden bana tazminat ödemesi gereken? Neden, sarhoş ve atların altında kendini attı! Ne kazanç? O ancak sefalet hiçbir şey getirdiler. , uzakta ayyaş her şeyi içti! O bizi almak için soydular içmek, o içecek için hayatlarını ve benim boşa! Ve teşekkür ederim Tanrı ölüyor! Tutmak için daha az bir! ' 'Sen ölüm saatte affet gerekir, bir günah, bayan var, bu duyguları büyük bir günah vardır.' Katerina Ivanovna ölen adam ile meşgul oldu, o onun gelen kan ve ter silme, ona su veriyordu kafa, düz onun yastık ayarı, ve ancak şimdi dönmüştü ve daha sonra bir an için rahip ele almak. Şimdi o uçtu ona neredeyse bir çılgınlık. 'Ah, baba! Bu kelime ve tek kelime var! Affedin! O ediyorum eğer üzerinde çalıştırmak değil, o-gün sarhoş eve gelip olurdu onun tek gömlek kirli ve paçavra ve o uykuya düşmüş olurdu bir günlük gibi, ve ben kadar sırılsıklam ve durulama olması gerekirdi tan, onun paçavra ve Çocuk ve sonra yıkama pencere onları kurutma ve en kısa sürede gün ışığı olduğu gibi Onları yama olmalıdır. Ben harcama nasıl benim gece! ... Mağfiret konuşma ne faydası var! Ben 2 Kişilik Angry Birds olduğu gibi affetti! ' Korkunç bir içi boş öksürük sözleri kesildi. O koymak dudaklarını ve onu mendil, rahip gösterdi onu ağrıyan göğsüne onu diğer yandan basarak. Handker- baş kan ile kaplıydı. Rahip başını eğdi ve hiçbir şey söylemedi. Marmeladov son acı içinde olduğunu, kendisinin onun almadı bükme oldu Katerina Ivanovna, karşısında kapalı gözleri tekrar onu. Ona bir şey söylemek için çalıştım, o başladı güçlükle onun dilini hareket ve ifade belirsiz, Ama Katerina Ivanovna, anlamak o : ona elimizde çağırdı onu af, sormak istedim 'Sessiz olun! Gerek yok! Ben! Söylemek istediğini biliyorum 'Ve hasta adam sessiz, ama aynı anda onun dolaşıp gözlerini kapıya sapmış ve o Sonia gördü. O zamana kadar onu fark etmemişti: o duruyordu bir köşede gölge. 'Kim bu? Kim bu? 'Diye bir kalın aniden dedi kızı duruyordu kapıya doğru dehşet içinde gözlerini dönüm, ajitasyon, ses nefes nefese ve çalışıyor kadar oturmak. 'Uzan! Do-kendi yalan! 'Katerina Ivanovna ağladı. Doğal olmayan gücü ile o yaslanır başarmıştı onun dirsek kendini. O bazı için çılgınca ve sabit bir şekilde baktı kızı zaman, onu tanıma değil sanki. O vardı Bu kıyafetleri daha önce onu hiç görmedim. Aniden tanınan onu, ezilmiş ve utanç onu aşağılama ve şatafatlı şıklık, uysalca onun ölen babası için güle güle demek onu da bekliyor. Yüzü yoğun acı gösterdi. 'Sonia! Kızı! Affedin! "Diye bağırdı ve o tutmaya çalıştı onun onun için el, ama dengesini kaybederek dışarı, o düştü katta kanepe, yüz aşağı. Onu almak için koştu kadar, onlar koltukta onu koymak, ama o ölüyordu. Sonia ile hafif bir çığlık, koştu onu kucakladı ve olmadan kaldı 2 Kişilik Angry Birds.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.