17 Kasım 2013 Pazar

Çocuk ve Köpeği

Çocuk ve Köpeği

Çocuk ve Köpeği gözlerinde bir bakış dışında iyi huylu olurdu, hangi neredeyse altında sulu, iğrenç ışık parladı beyaz, yanıp sönen kirpik. Bu gözlerin ifadesi oldu garip üzerinden onun biraz kadınsı rakam ile tutmak, ve olabilir çok daha ciddi bir şey verdi ilk bakışta tahmin. Porfiry Petrovitch onun ziyaretçi olduğunu duydum en kısa zamanda onunla iş biraz olsun, onu oturup yalvardı koltukta aşağı ve diğer ucunda kendisi oturdu, onun iş açıklamak için dikkatli ile, bekliyor bir kez baskıcı ve ve aşırı ciddi dikkat özellikle bir yabancı için, utanç verici, ve özellikle ne görüşüyorlar çok az sizin fikrime göre Bu olağanüstü tören için önemi. Fakat kısa ve Çocuk ve Köpeği tutarlı ifadeler Raskolnikov açık ve tam olarak onun iş açıkladı, ve çok iyi kendisi memnun olduğunu o bile Porfiry iyi bir göz alarak başardı. Porfiry Petrovitch kez onu gözlerini sürmedi. Razumihin, aynı masada karşısında oturan, ile birinden diğerine her an isteyen, sıcak ve sabırsızlıkla dinledi yerine aşırı ilgi. 'Fool,' Raskolnikov kendine yemin etti. 'Polise bilgi vermek zorunda,' Porfiry bu olan öğrenilmiş ', en ciddi hava ile cevap verdi, Bu olay, cinayet olduğunu, size bilgilendirmek için yalvarıyorum Bu ve bu tür şeyler size ait olduğunu ve onları kurtarmak için arzu ... ya da ... ama davanın sorumlu avukat onlar size yazacağım. ' Raskolnikov utanç uydurmak için elinden geleni çalıştı "Bu şu an, bu, sadece nokta ',' Ben değilim oldukça fonları ... ve hatta bu önemsiz toplamı bana olduğunu ... Ben sadece istedim, gördüğünüz, mevcut için ilan için bu şeyler benim, ve ben para varsa o .... ' 'Bu bir meselesi,' Porfiry Petrovitch alma, cevap onun soğuk onun maddi konumunu açıklanması, 'ancak , eğer isterseniz, sahip olduğunu, söylemek, bana doğrudan yazabilir Maddenin bilgi ve iddia edilmiş filanca mülkiyet olarak, size yalvarıyorum ... ' 'Kağıt sıradan bir sayfasında? "Raskolnikov mali tarafı ile ilgilenen yine heyecanla kesintiye soru. 'Ah, en sıradan,' ve aniden Porfiry Petrovitch Çocuk ve Köpeği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.