6 Kasım 2013 Çarşamba

Ateş ve Su 4


Ateş ve Su 4 Cevap yoluyla o küçük kızın yüzünü yaklaştığını gördü Ona, onu tam dudakları safça onu öpmek için uzattı. Aniden çubukları sıkıca tuttu kadar ince kolları, başını dinlenmiş omzuna ve küçük kız yüzünü basarak, usulca ağladı ona karşı. 'Ben babam için üzgünüm, "diye yükselterek, bir an sonra dedi Onun gözyaşı lekeli yüz ve onunla gözyaşlarını fırçalama elleri. 'Şimdi ama talihsizlikler bir şey yok,' o çocuklar zor deneyin acayip sakin hava ile aniden eklendi onlar yetişkin insanlar gibi konuşmak istediğinizde varsaymak. 'Baban seni seviyorum mı?' 'O Lida en sevilen,' o çok ciddi olmadan gitti o küçük olduğu için ve o da, hasta olduğu için bir gülümseme, tam yetişkin insanlar gibi, 'onu sevdi. Ve her zaman Ona hediyeler getirirdi. Ama bize okumayı öğretti ve bana dilbilgisi ve kutsal, çok, 'o onurlu ekledi. 'Ve anne bir şey söylemek hiç kullanmadım, ama biliyordum o sevdim ve babası da bunu biliyordu. Ve anne öğretmek istiyor Ateş ve Su 4 Bana Fransız, bu kez benim eğitim başladı. ' 'Ve Dua biliyor musunuz?' 'Tabii ki, yaptığımız! Biz uzun zaman önce onları biliyordu. Diyorum benim Kendi kendime dua Ben Artık büyük bir kız olduğum gibi, ama Kolya ve Lida Onları annesi ile yüksek sesle söylüyorlar. , 'Rab bağışla ve kız kardeşi korusun: Önce' Ave Maria 've daha sonra başka bir dua tekrar Sonia, 've sonra başka,' Rab, bağışla ve bizim ikinci babası korusun. 'Bizim yaşlı babası için öldü ve bu başka bir şeydir bir, ama biz de diğer için dua edin. ' 'Polenka, benim adım Rodion olduğunu. Benim için bazen dua, çok. Daha fazla 'Ve Thy kulu Rodion,' hiçbir şey. ' 'Senin için hayatımın geri kalan her şey dua edeceğiz,' küçük kız ateşli ilan ve aniden gülümseyerek tekrar o ona koştu ve sıcak bir kez daha ona sarıldı. Raskolnikov onun adını ve adresini söyledim ve ertesi gün gelip emin olmak için söz verdi. Çocuk oldukça gitti onunla mest. O içine çıktı zaman on geçmiş oldu sokak. Beş dakika içinde o da köprüde duruyordu kadın içeri atladı olan nokta 'Yeter,' diye kararlı ve zafer telaffuz. 'Ben hoşlanıyor, hayali terörü ve hayaletler ile yaptık! Hayat gerçek! Ben şimdi sadece yaşamış değil? Hayatım henüz ölmediğini o yaşlı kadınla! Onu-ve Cennetin Krallığı Şimdi yeterli, bayan, huzur içinde beni terk! Şimdi saltanatı için akıl ve ışık ... ve irade ve gücü ... ve Ateş ve Su 4 Şimdi göreceğiz! Biz '! Gücümüzü çalışacağız karanlık bazı güç zorlu sanki o, meydan okurcasına ekledi. Ben alanı bir kare yaşamak rıza hazırdı! 'Ben şu anda çok zayıf, ama ... benim hastalık her yerinde olduğuna inanıyorum. Ben Odadan çıkarken üzerinde olacağını biliyordu. Bu arada, Potchinkov evine sadece birkaç adım uzaklıktadır. kesinlikle yakın değildi bile Razumihin gitmek gerekir tarafından ... onun bahsi kazanmasına izin! , Bize ona tatmin vereyim konu çok-hayır! Güç, güç size, bir istediği şeydir o olmadan hiçbir şey elde edebilirsiniz, ve güç kazandı olmalıdır güç-onlar bilmiyorum ne, "diye gururla ekledi ve kendinden emin bir tavırla ve o bayrak ayak ile yürüdü köprüden. Gurur ve özgüven ona sürekli güçlendi, o her bir farklı bir adam haline geldi an. Ne bu devrim çalışmak olmuştu edildi onu? Kendini bilmiyordu, bir de alıcı bir erkek gibi saman, aniden, o da, 'yaşayabilir hissettim orada hayatı eski ile ölmemiş olduğunu, onun için natürmort oldu kadın. 'Belki de onun sonuçları ile çok büyük bir acele oldu, ama o düşünmedim. Içinde Thy hizmetçi Rodion '' Ama ben hatırlıyorum onu ??sormak mi ' onun namazı, 'fikri onu vurdu. 'Peki, bu oldu ... durumda acil, 'diye ekledi ve çocuksu kendini güldü Sally.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.