6 Kasım 2013 Çarşamba

Ateş ve Su


Ateş ve Su hareket. Onun kollarında öldü. 'O ne istediğini var,' Katerina Ivanovna kocasının cesedini görünce ağladı. 'Eh, şimdi yapılması gereken nedir? Ona nasıl gömmek üzereyim! Ben yarın onlara ne verebilir yenir? ' Raskolnikov Katerina Ivanovna kadar gitti. 'Katerina Ivanovna,' o senin kocan geçen hafta ', başladı Bana hayatı ve koşullar söyledi .... O, inan bana tutkulu saygı ile konuştu. Bu akşam, Ben o bütün size ne kadar sadık öğrendim ve ne kadar zaman o olarak, sevilen ve özellikle saygı, Katerina Ivanovna onun talihsiz zayıflık rağmen, o akşam gelen biz arkadaş oldu .... Şimdi izin ... bir şeyler yapmak ... için ölen arkadaşımın olan borcumu ödemek. Burada yirmi ruble I, o, sizin için herhangi bir yardım olabilir mi-ve eğer ... Ben ... Kısacası, tekrar gelecek, tekrar gelmek için emin olacaktır ... Ben, belki de, için yarın tekrar girer .... Güle güle! ' Ve onun bir şekilde sıkarak, odadan dışarı hızla gitti merdiven için kalabalığın arasından. Ama kalabalığın içinde aniden duymuştu Nikodim Fomitch, karşı çekeceğiniz Kaza ve bizzat talimat vermek gelmişti. Onlar karakolda olay bu yana bir araya geldi, ama olmasaydı Nikodim Fomitch hemen onu biliyordu. 'Ah, sen misin?' Diye sordum. 'O öldü,' Raskolnikov yanıtladı. 'Doktor ve rahip olması gereken tüm olarak, olmuştur. Merak etmeyin olduğu gibi zavallı kadın çok fazla, o tüketimi bulunmaktadır. Denemek mümkünse ve, onu neşelendirmek ... Bir kalpli bir adamsın, Biliyorum ... 'onun düz görünümlü, bir gülümseme ile ekledi yüz. 'Ama kan sıçramış olan,' Nikodim gözlenen Fomitch, lambanın ışığında bazı taze lekeleri fark Raskolnikov en yelek. 'Evet ... Ben kan kaplı ediyorum,' Raskolnikov bir dedi özgü hava; sonra, gülümsedi başını salladı ve aşağı gitti. O ateşli, yavaş yavaş ve bilinçli yürüdü ama bunun bilincinde değil, tamamen aniden arttığını yaşam ve güç yeni bir ezici hissi emilir onun içinde. Bu his bir kıyasla olabilir adam aniden affedildi edilmiştir ölüme mahkum. Yarım merdiven aşağı o rahip tarafından geçildi onun eve, Raskolnikov bir alışverişi, onu geçmesine izin Onunla sessiz tebrik. O sadece son inen edildi o arkasında hızlı ayak sesleri duydum adımları. birisi onu geçti, bu Polenka oldu. O, ondan sonra koşuyordu arama 'bekle! bekleyin! ' O döndü. O merdivenin altındaki oldu ve kısa onu üzerinde bir adım durdu. Bir loş ışıkta geldi avludan. Raskolnikov çocuğun ayırt olabilir ince ama oldukça küçük yüz, parlak bir çocuksu gülümseme ile ona bakıyordu. O bir mesajla ondan sonra kaçmıştı ki o vermek açıkça memnun oldu. 'Söyle bana, adınız nedir? ... Ve nerede yaşıyorsun? ' o bir nefes nefese bir sesle aceleyle söyledi. Onu omuzlarında iki eliyle koydu ve ona baktı Ateş ve Su coşku bir tür. Onu bakmak için ona böyle bir sevinç oldu o neden söyledi olamazdı. 'Seni kim gönderdi?' 'Kardeş Sonia bana gönderdi,' hala gülümseyerek, dedi kız daha parlak. 'Ben kardeş Sonia gönderdi olduğunu biliyordum.' 'Mamma de beni gönderdi ... kız kardeşi Sonia gönderirken zaman bana, anne de geldi ve 'hızlı Polenka çalıştırın dedi.'' 'Eğer kız kardeşi Sonia seviyor musun?' 'Ben herkesten daha onu daha seviyorum,' Polenka bir ile cevap özgü ciddiyet ve gülümsemesine vahim oldu. 'Ve beni sevecek misin?' Ateş ve Su .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.