6 Kasım 2013 Çarşamba

2 Kişilik Robot Savaşı


yatak uzun zaman önce, ama ... umurumda değil! Güle güle! ' 'Ne demek istiyorsun? Seninle geliyorum, biz geleceğiz beraber! ' 'Beraber gidiyoruz biliyorum, ama sallamak istiyorum burada ve burada size veda ellerini. Bu yüzden bana da el, güle güle! ' 'Senin derdin, Rodya nedir?' 2 Kişilik Robot Savaşı 'Hiçbir şey ... gelmek ... Eğer tanık olacaktır.' Bunlar merdiven montaj başladı ve fikir doğru olsa belki Zossimov olabileceğini Razumihin vurdu. 'Ah, Ben sohbet onu rahatsız ettik! 'Diye kendi kendine mırıldandı. Kapıyı sonuna geldiğinde gözleri sesler duydum oda. 'Ne oldu?' Razumihin ağladı. Raskolnikov ilk kapıyı açmak için, o geniş fırlattı ve kapının önünde durdu, dumbfoundered. Annesi ve kız kardeşi onun koltukta oturan ve vardı onun için bir saat ve bir buçuk bekliyordum. Neden hiç vardı beklenen, bunları hiç düşünmemiştim, haber olsa da başlamıştı, yolda ve hemen geleceğini, sadece o gün ona tekrar olmuştu? Onlar geçirmişti o saatte ve sorular ile bir buçuk dolaşan Nastasya. O önlerinde duruyordu ve onlara her şeyi söylemişti Şimdi. Onlar alarm kendilerini yanında olduğu zaman Bu onun hikayesi da anlaşılacağı gibi onun çılgın, kötü,-gün 'kaçan' ve duydum! 'Göklerin İyi, ne vardı Onun haline? 'Her iki ağlayarak olmuştu, hem de olmuştu Bu bir buçuk saat için acı. Sevinç bir çığlığı, ecstasy, Raskolnikov girişinde karşıladı. Her iki ona koştu. Ama o bir ölü gibi duruyordu; ani dayanılmaz hissi bir yıldırım gibi onu vurdu. O yaptı yapamadı, onları kucaklamak için kollarını kaldırmayın. Annesi 2 Kişilik Robot Savaşı ve kız kardeşi, kollarını onu sıktı öptü, güldü ve ağladı. O, bir adım attı tottered ve yere düştü bayılma. Anksiyete, korku çığlıkları, inliyor ... oldu Razumihin kapısında duran, oda uçtu hasta ele geçirildi onun güçlü kollarında ve bir anda adam onu ??vardı kanepe. 'Hiçbir şey, bir şey yok!' Diye annesine bağırdı ve kız kardeşi- 'Sadece sadece önemsememek, bir soluk var! Sadece şimdi doktor dedi o çok iyi olduğunu, çok daha iyi oldu! Su! Bak, o kendine geliyor, yine iyi mi! ' Ve neredeyse yerinden böylece kolundan Dounia ele geçirmek, o iyi mi 'olduğunu görmek için onu viraj aşağı yaptı tekrar. 'anne ve kız kardeşi duygu ile ona baktı ve şükran, onların Providence gibi. Zaten duymuştu 2 Kişilik Robot Savaşı sırasında Rodya için yapıldığını Nastasya tüm Pulcheria Aleksandrovna Raskolnikov bu 'çok yetenekli genç adam,' onun hastalık, bu akşam onu ??aradım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.