6 Kasım 2013 Çarşamba

Şirin ve Şirine 3


Şirin ve Şirine 3 O ruhları en iyi oldu. O kolayca Razumihin bulundu; yeni kiracı zaten Potchinkov evinde bilinen ve aynı anda porter onu gösterdi Bu arada. O gürültü ve insanların büyük bir toplama animasyonlu konuşma duyabiliyordu yukarı yarım. Kapı Geniş merdivenlerde açıktı, o ünlemler duymak ve olabilir tartışma. Razumihin odası oldukça büyük; şirket on beş kişiden oluşuyordu. Ev sahibesi en görevlilerinin iki arkasında meşgul nerede Raskolnikov, giriş durdu iki semaverler, şişe, tabak ve pasta yemekleri ile bir ekran ve savouries, ev sahibesi en mutfaktan getirdi. Ras- ?? Planet eBook.com ücretsiz e-kitaplar kolnikov Razumihin için gönderdi. O dışarı mutluluk koştu. At İlk bakışta o büyük bir vardı belli oldu içki miktarı ne olursa Razumihin yapılan rağmen, içmek ve oldukça sarhoş, bu kez somut bundan etkilendi. 'Dinle,' Raskolnikov Ben sadece sadece geldim 'demek için acele Eğer bahis kazandınız size ve hiç kimse gerçekten bildiği için ne ona durum olmayabilir. Ben gelemiyorum, ben çok zayıfım Ben doğrudan aşağı düşer ki. Ve böylece iyi akşamlar ve güle güle! Gelin ve yarın beni görmek. ' 'Biliyor musun? Ben eve görürsünüz. Eğer sen söylersen Kendinizi zayıf, yapmanız gerekir ... ' 'Ve ziyaretçilerinizin? Kim olan kıvırcık kafalı biridir Sadece dışarı baktı? ' 'O? İyilik bilir! Amcamın bazı arkadaşı, onun davet edilmeden geldi belki de bekliyoruz, ya da ... Ben olacak onlarla amcası bırakın, o paha biçilmez bir kişi, yazık ben Şimdi onu size tanıtmak değil. Ama hepsini yıkmak Şirin ve Şirine 3 Şimdi! Için, beni fark etmez, ve biraz temiz hava ihtiyacı Sadece zaman başka bir iki dakika nick geldim ve darbeler gelmiş olmalı! Onlar böyle bir şey söz ediyoruz vahşi şeyler ... sadece erkek diyecekler hayal bile edemiyorum! Rağmen neden hayal değil ki? Biz saçma sapan konuşma kendimizi? Ve onlara izin ... değil öğrenmek için yolu! ... Bir dakika, ben Zossimov alırım. ' Şirin Zossimov neredeyse açgözlülükle Raskolnikov üzerine atladı; ona özel bir ilgi gösterdi; yakında yüzünü aydınlandı. 'Aynı anda yatağa gitmek gerekir, "diye incelenmesi, telaffuz kadar elinden geldiğince hastanın, 've için bir şey almak Suç ve Ceza??? gece. Eğer sürer? Ben bir süre önce bu hazır var ... bir toz. '

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.