19 Kasım 2013 Salı

2 Kişilik Dino Evi

2 Kişilik Dino Evi


2 Kişilik Dino Evi üzerinde Ben açıkça konuşabilir. ' 'Dün onları çok hastaydı.' Raskolnikov küstah meydan okuma bir gülümseme ile aniden Porfiry ele, 'Ben onlar değil mi konaklama almaya onlardan uzak koştu beni bulmak ve benimle para bir sürü aldı. Bay Zametov orada gördüm. Ben, Sayın Zametov söylüyorlar, ben mantıklı ya da çılgın oldu Dün, bizim anlaşmazlığı '. O kadar, o anda Zametov boğularak olabilir nefret dolu ifadesi ve ona onun sessizlik vardı. 'Bence sen ustaca makul ve hatta konuştuk, ama son derece sinirli olduğunu, 'Zametov kuru kuru telaffuz. 'Ve Nikodim Fomitch için günlük bana söylüyordu,' koymak O çok geç dün gece bir araya geldi Porfiry Petrovitch, ' üzerinde çalıştırmak olan bir adamın konaklama. ' 'Ve,' Razumihin sonra deli ', değil dedi? Sen cenaze için dul için son kuruş verdi. Eğer , yardım on beş hatta yirmi vermek, ama üç tutmak istedim Kendiniz için ruble en az, ama aynı anda yirmi beşinde uzak fırlattı! ' 'Belki bir yerde bir hazine bulundu ve bildiğiniz hiçbir şey? Böylece dün liberal yüzden .... Bay Zametov Ben bir hazine buldum biliyor! Afedersiniz, için, lütfen 2 Kişilik Dino Evi o, bu trivialities ile yarım saat için rahatsız titreyen dudakları ile, Porfiry Petrovitch dönerek, dedi. 'Biz ? Planet eBook.com az 1 Ücretsiz e-kitaplar Eğer sıkıcı, biz değil mi? ' 'Oh hayır, tam tersine, tam tersine! Keşke Bana ilgi biliyordu! Bu bakmak için ilginç ve dinle ... ve ben ileri gelmiş gerçekten memnunum Sonunda. ' 'Ama bize çay verebilir! Benim boğaz kuru, 'diye bağırdı Razumihin. 'Sermaye fikir! Belki de tüm şirketi devam edecektir. Sizin gibi değil mi ... çay önce daha önemli bir şey? ' 'Sizinle birlikte alın!' Porfiry Petrovitch çay sipariş için dışarı çıktı. Raskolnikov düşünceleri bir koşuşturma vardı. O korkunç çileden oldu. 'Bunun en kötü bunu gizlemek değil, onlar umurumda değil töreni durmak için! Ve bana nasıl bilmiyordum tüm Hakkımda Nikodim Fomitch konuşmak geldi? Bu yüzden onlar gibi beni takip olduğunu gizlemek için umurumda değil bir köpek sürüsü. Onlar sadece yüzüme tükürmek. 'O öfke ile titriyordu. 'Açıkça bana grev, gel, benimle oynama Bir fare ile bir kedi gibi. Bu, Porfiry Petrovitch pek sivil var ama belki de buna izin vermez! Ben kalkıp atmak olacaktır Bütün çirkin yüzleri doğruluk, ve ben nefret nasıl göreceksiniz Eğer. "O zor nefes alıyordum. 'Peki bu sadece benim fantezi ise? Ben yanlış ediyorsam, ve deneyimsizlik yoluyla ne olsun kızgın ve benim kötü bir parçası tutmak değil mi? Belki de tüm kasıtsız var. Tüm ifadeler olağan olanlar, ama orada onlar hakkında bir şey .... Hepsi orada söyledi, ama olabilir bir şeydir. Neden 'onu ile', açık açık dedin? Neden yaptı Zametov Ben ustaca konuştu eklemek? Neden konuşmak yok bu sesi? Evet, sesi .... Razumihin neden burada oturuyor hiçbir şey görüyor? Bu masum ahmak yapmaz bir şey görmek! Yine ateşli! Porfiry bana göz kırpmak mı sadece Şimdi? Tabii ki saçmalık! Onun için ne kırpmak olabilir? Mı onlar benim sinirler üzgün çalışıyor ya da onlar beni alay edilir? Ya hasta fantezi ya da biliyorum! Hatta Zametov kaba .... Zametov kaba? Zametov fikrini değiştirdi. Ben öngördü fikrini değiştirecek! Bu kadar ederken, burada evde 2 Kişilik Dino Evi Benim ilk ziyaretim. Porfiry ona bir ziyaretçi dikkate almaz; oturur ona sırtını ile. Onlar, şüphesiz hırsızlar kadar kalın konum beni! Hiç daha önce bana bahsediyorduk değil Biz geldi. Onlar düz hakkında biliyor musunuz? Onlar yapmak istiyorum sadece acele! Ben düz almak kaçtı dediğimde o izin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.