6 Kasım 2013 Çarşamba

2 Kişilik Masa Tenisi


2 Kişilik Masa Tenisi İki, isterseniz,' Raskolnikov yanıtladı. Tozdu Aynı anda alınan. 'Bu, onu eve alıyor iyi bir şey,' gözlenen Için Zossimov Razumihin-'biz-gün o tüm yanlış-bir önemli değişiklik de değil, o to-yarın ne kadar göreceğiz öğleden sonradan bu yana. Yaşamak ve öğrenmek ... ' 'Eğer Zossimov bana fısıldadı biliyor musun ne zaman dışarı geliyordu? "Razumihin en kısa sürede onlar, patladı sokakta idi. Böyle aptallar çünkü 'ben her şeyi, kardeşi, söylemeyeceğim. Zossimov özgürce konuşmak için söyledi yolda size ve onun bir kavramı var için, benimle özgürce konuşmak olsun, ve daha sonra bu konuda ona arası Eğer ki ... deli ya da üzerinde yakın kafa. Sadece fantezi! In ilk etapta, onun sahip üç kez beyin ettik, ikinci, sen deli değilseniz, o sahip olduğu bir asmak bakım gerekmez Böyle vahşi bir fikrim var ve olan sığır eti üçüncü olarak, bu parça özel cerrahi ruhsal hastalıklar üzerinde deli gitti ve Eğer oldu hakkında bu sonuca getirdi ne Zametov ile konuşma için günlük. ' 'Zametov bu konuda söyledim?' 'Evet, o iyi yaptı. Şimdi hepsi ne anlama geldiğini anlamak ve Zametov yapar .... Evet, aslında, Rodya olan ... noktası ... Ben şimdi biraz sarhoşum .... Ama bu ... olursa olsun ... nokta bu fikir ... anladın mı? sadece kendi beyinlerinde yumurtadan ediliyordu ... anladın mı? Bu bir, bir fikri çok saçma çünkü bir, yüksek sesle söylemek cesaret 2 Kişilik Masa Tenisi ve özellikle de bu ressamın tutuklanması, bu balonu en patlama ve sonsuza dek gitti. Ama neden böyle aptallar? Ben verdim Zametov aramda zaman bu bir dayak biraz kendimizi, kardeşim, siz bildiğiniz bir ipucu dışarı izin vermeyin lütfen bunun, ben o nazik bir konudur fark ettik, bu yüzden bu Luise oldu Ivanovna var. Ama için günlük, için günlük tüm kadar temizlendi var. Bu Ilya Petrovitch bunun alt kısmında! O senin yararlandı Karakolda bayılma, ama kendisi bunun utanç olduğunu Şimdi, ben biliyorum ... ' Raskolnikov açgözlülükle dinledi. Razumihin sarhoş oldu çok özgürce konuşmak için yeterli. Bu kadar yakın ve kokusu nedeniyle 'Sonra bayıldı boya, 'Raskolnikov dedi. 'Hayır açıklamak gerek! Ve sadece boya değildi: ateş bir ay için geliyor olmuştu; Zossimov bu tanıklık! Ama çocuk şimdi bu ezilmiş nasıl, değil mi 2 Kişilik Masa Tenisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.